Åpnet egen nettbutikk

Categories Hverdag

Er det noe jeg brenner for, så er det gründere som tørr å satse. Tørre å våge. Tørre å gå for sine drømmer. Nå har jeg endelig gjort det. Jeg har lenge drømt om å starte min egen nettbutikk, og endelig er drømmen realisert. Foreløpig går det veldig trådt med salget, men jeg håper det vil ta seg opp litt mer etterhvert.

 

Nettbutikken min heter www.psyktbrasjappa.no . Det jeg ønsker å ha fokus på er egenpleie. Jeg ønsker å selge produkter du kan sette av tid til deg selv med. Psykisk helse er jo ett tema jeg brenner for, og jeg vet hvor viktig det er å ta vare på seg selv, for å fungere best mulig i en hektisk hverdag.

 

Foreløpig har jeg ikke så mange produkter i nettbutikken, men jeg jobber aktivt med å få inn flere. Ta gjerne en titt på nettbutikken min HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *