Bli litt bedre kjent med meg

Categories Hverdag

  • Jeg er født 18.april 1992 på Gjøvik sykehus
  • Bor og oppvokst på Hadeland
  • Alenemor til Nicklas på 5 år
  • Elsker å sette av tid til egenpleie. Rense ansiktet, ta ansiktsmasker, fotbad osv.
  • Liker å være kreativ i form av å strikke, brodere, fotografere og driver med bullet journaling. Elsker å sitte å dekorere med klistremerker, washitape osv. Liker også å skrive og tegne.
  • Liker å lese bøker. Det blir mest selvutviklingsbøker og krim
  • Elsker aloe vera produktene fra Forever Living
  • Glad i bake. Det blir ofte til at jeg baker horn, boller og gjærbakst generelt.
  • Gitt ut en egen bok. En diktsamling. “livets opp- og nedturer”. Det er dikt fra jeg slet psykisk, og hvordan jeg har det nå i dag.
  • Jeg ELSKER kaffe. Drikker mye kaffe hver dag!
  • Liker å gå på cafė.
  • Elsker å bli kjent med nye mennesker. Være sosial generelt.

Det var litt om meg. Fortell gjerne litt om deg selv 🙂 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *