Endelig i form igjen

Categories Hverdag

Endelig er formen bra igjen. Både jeg og sønnen har vært hjemme hele uka med feber, snørr og hoste. Fryktelig kjedelig å være i dårlig form. Blir alltid så glad når formen stiger og blir bedre. Skal bli godt å få han i barnehagen, og komme meg på jobb på mandag igjen. Tilbake til rutiner og hverdagen. Det er det jeg liker best.

Eller så er det en stille lørdag her. Vi har bare slappet av hjemme. Tatt livet med ro. Samler krefter, og blir friske igjen. Vi har vært en liten tur på butikken, jeg har fått skiftet på senga og nå er jeg klar for kvelden. Pleier å se på “hver gang vi møtes” på lørdagskveldene.

Håper du har en fin lørdag! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Endelig i form igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *