Jeg har fått meg jobb

Categories Hverdag

 

Det ordner seg for snille jenter, sies det. Jeg har vært så heldig å få meg jobb som salgskonsulent for Verisure. Gleder meg kjempemasse. Begynner allerede med opplæring på tirsdag som kommer. Det blir veldig spennende.

Jeg trodde å være selger for Verisure var å gå fra dør og dør å banke på, eller å selge alarmer via tlf. Men det funker ikke helt sånn. Ja, de banker på dører også, men mye foregår ansikt til ansikt. Noe jeg synes er veldig bra. Jeg ble skikkelig gira og motivert etter at jeg var på intervju. Veldig bra provisjon, og mulighet for bonuser.

Ser veldig frem til å jobbe. Ha noe å gå til. Gjøre noe fornuftig, og se litt andre mennesker,

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg har fått meg jobb

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *