Koselig med blomster

Categories Hverdag

Er det noe jeg er dårlig til, så er det å kjøpe blomster. Jeg er så redd for at Nicklas skal reagere på dem, da han har både astma og allergi. Men så er det jo mest gress han reagerer på og dyr. På fredag kjøpte jeg denne fine gule blomster. Jeg merker jeg er klar for påskeferie snart nå. Vi skal på hytta til mamma og stefaren min. Det gleder jeg meg kjempemasse til, for jeg har ikke vært der på flere år nå.

Her har det vært en stille og rolig helg så langt. Nicklas måtte bli hentet tidlig fra barnehagen på fredag, da han hostet og var slapp. Heldigvis er han bedre nå. Han hoster fortsatt litt, men ikke så masse som han gjorde. Satser på å sende han i barnehagen igjen i morgen.

Håper du har hatt en fin helg! Ønsker deg en nydelig søndag!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *