Det gikk ikke helt som planlagt

Categories Hverdag, Psykisk helse

Ett bilde jeg tok for lenge siden

I går hadde jeg en litt tung dag. Det å jobbe som selger var mer krevende enn jeg hadde sett for meg. Trodde at det å skulle selge alarmer skulle være lettere, men når jeg skulle begynne å ringe på fredag så fikk jeg panikk. Jeg hater å ringe, og føler jeg rett og slett plager folk.  Kjente på det at jeg var veldig sliten etter jobb, og helga var ikke noe bedre heller.  Jeg var skikkelig sliten i helga, og tankene ville ikke stoppe.

Jeg sa jeg var syk i går. Jeg var jo ikke det, men jeg ville ikke gå på jobb. Valgte derfor heller å være hjemme.

I dag tok jeg valget med å slutte. Når jeg ikke takler arbeidsoppgavene, så tenker jeg det er like greit å gi seg.  Jeg tok det som ett veldig nederlag i går, og var litt små deppa.  Jeg har innsett det at det å jobbe som selger ikke er for alle, og det passer ikke for meg. Da har jeg prøvd, så får jeg bare fortsette å se om jeg finner noe annet å gjøre.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *