Dette jobbgreiene stjeler mye energi

Categories Hverdag, Psykisk helse

Bildet er hentet fra unsplash

Jeg er så drittlei dette jobbstyret. Det stjeler så mye energi ut av meg. NAV er på hele tiden også, og det gjør meg bare irritert. Er så drittlei. Jeg aner ikke hva jeg vil jobbe med. Lei av å mislykkes gang på gang når jeg prøver noe nytt. Tror ikke jeg er skapt for å jobbe. Seriøst, jeg tror ikke det er meningen. Prøvd så mye forskjellig nå, og ingenting funker. Ikke er det snakk om noe uføre heller. Er ikke så lenge siden jeg tok det opp med NAV. Vi var til og med hos legen, og da var det ikke aktuelt.  Skjønner ikke hvorfor alt skal være så jævlig vanskelig…. Hvorfor må man liksom kjempe mot alt hele tiden? Hvorfor kan ikke NAV bare la meg være snart? Godta at jeg ikke jobber. Neida, de skal være vanskelige de. Det er meningen det..

4 kommentarer

4 thoughts on “Dette jobbgreiene stjeler mye energi

    1. Håper det blir uføre til slutt jeg. Nå har jeg prøvd meg i jobb i 7 år, og det går jo ikke!

  1. Ikke vil du jobbe, og ikke vil du utredes/få behandling…? Mener du at du bare skal få penger da, og ikke forholde deg til regelverket som resten av befolkningen må?

    1. Jo, jeg vil absolutt utredes, så jeg finner ut av hvorfor jeg ikke klarer å stå i en jobb. Da har du nok misforstått.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *