Det STORE ryddeprosjektet

Categories Hverdag

Etter å ha vært på webinar og sett på “opprydning med Marie Kondo” på netflix, så er jeg nå motivert til å rydde og få skikkelig orden hjemme. Jeg merker at jeg har alt for masse dritt her som jeg rett og slett ikke trenger.  Det hadde vært så deilig å bli kvitt alt enn ikke behøver lenger. Det tar så mye plass, og jeg er så lei av disse haugene jeg lager meg. Det er jo overhode ikke pent.

I går startet jeg med klærne til Nicklas. Her snakker vi stående brettekanter. Bare se her:

.

Ble det ikke fint? Nå er jeg klar på å ta fatt på å rydde skikkelig. Det blir slitsomt, men så verdt det i lengden. Tenkte jeg kanskje skulle lage filmer å legge ut på youtube, for å vise dere prosessen. Noe du kunne tenke deg å se?

2 kommentarer

2 thoughts on “Det STORE ryddeprosjektet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *