Prioriteringer

Categories Hverdag

Bildet er lastet ned fra unsplash.com

Hvor god er du til å planlegge og prioritere tiden din?  

I det siste har jeg kjent på det at jeg bruker tiden dårlig. Jeg sitter for mye på ræva foran PCen. Og det bare på “dritt”. Nå i kveld har jeg tatt noen valg. Det er på tide å tenke litt annerledes. Prioritere annerledes, rett og slett.Nå ønsker jeg å bruke mer tid på det som er viktig for meg.

Jeg har lenge tenkt på om jeg skal starte med podcasten min igjen. Har enda ikke helt bestemt meg om jeg skal det, men jeg har ihvertfall lyst til å bruke mer tid på å skrive. Jeg har også tenkt at jeg skal bli flinkere til å komme meg ut på gå turer. Etter at jeg fikk jobb hjemmefra, så sitter jeg også altfor mye stille. Jeg må bevege meg mer.

Jeg er så utrolig glad, for at jeg klarer å kjenne på slike ting selv. At jeg kan justere og gjøre det jeg selv vil selv. Det er jo jeg som kjenner meg best selv, så synes det er en veldig god egenskap å ha.

Hva med deg? Er du flink til å kjenne etter iblant? Det du gjør i hverdagen og i helger, føles det rett? Eller bør du justere på noe du også?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *