Er det ikke snart min tur til å bli uføre?

Categories Hverdag, Psykisk helse

Jeg er så drittlei. Det maset fra NAV. De har prøvd å få meg i jobb i over 7 år nå. Forskjellige tiltak og forskjellige utprøvinger. Legen mente at jeg kunne fungere bedre i jobb hvis jeg pratet med psykisk helse under arbeid når ting ble litt tøft. Jeg bare merker at jeg har fått nok. Nå er jeg på nytt tiltak i Hapro igjen… Hjelp til å komme ut i jobb. Tusenvis av spørsmål skal stilles på nytt. Samme prosessen som før. Jeg har lyst til å spy bare av tanken. Hvor lenge skal de holde på før de skjønner at jeg ikke fungerer i en jobb? 

Jeg har nok med å være meg. Være alenemor, holde det rent i leiligheten og rett og slett bare ta vare på meg selv. Hva må jeg gjøre for at de skal forstå alvoret? Må jeg slå i bordet? skrike? gråte? Jeg har prøvd så mange ganger å forklare dette, men NAV bare fortsetter å kjøre på.. 

Jeg er så lei. De må da skjønne at nok er nok snart? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *