Kan jeg bli en superleder i FAU?

Categories Hverdag

Nylig ble jeg FAU leder i barnehagen. Jeg er utrolig takknemlig for å ha fått denne muligheten.  Jeg har ett ønske om å gjøre en forskjell. Hva kan jeg bidra med som kan være positivt for barna? Jeg vil tenke nytt. Gjøre noe barnehagen ikke har tenkt på før. Noe annerledes. Det trenger ikke være noe veldig stort, men noe som barna setter pris på. Jeg liker å engasjere meg. Bidra der jeg kan. Det er alltid så koselig å komme i barnehagen, da det alltid er ett barn eller to som kommer bort til meg.

Nylig fikk vi tak i en grillhytte som nå drives å settes opp. Det vet jeg barnehagen har ønsket seg lenge. Og vi har hatt byttedag av klær hvor vi hadde frivillig vippsing. Det synes også var veldig gøy! Men hva mer kan jeg gjøre? Nå er det siste året til sønnen i barnehagen, og jeg har så lyst til å finne på noe bra!

Hvis du har noen gode tips til hva jeg kan finne, så er jeg takknemlig for det! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Kan jeg bli en superleder i FAU?

  1. Så flott at du gjør en innsats,og det virker som du liker å lage et godt miljø rundt deg. Når den lille gutten din begynner på skolen kommer han til å være heldig som har en mamma som er engasjert på de arena der han er. Stå på! Skulle ønske det var flere foreldre som deg!

    1. Gjør så godt jeg kan 🙂 ja, et godt miljø er viktig. Både for store og små. Takk for flotte ord <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *