Jeg merker at det gjør godt for meg

Categories Forever Living

Reklame | Reklame for egen nettbutikk hos forever living

Egenreklame

I over 2 uker nå har jeg vært flink til å drikke aloe vera fra forever living, og nå merker jeg at noe er i ferd med å skje med kroppen. En endring. Jeg merker at formen er bedre, og at jeg har mer energi. Jeg drev med forever living for noen år siden, og så ble jeg med igjen januar 2022. Nå i det siste har jeg vært veldig aktiv med å dele på sosiale medier, og vært flink til å bruke produktene selv. Det gjør godt for meg. Jeg merker det bra. Aloe vera drikken er fantastisk, og så bra for kroppen.

Kanskje er det din tur til å prøve også? Du kan lese mer og bestille >HER<

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg merker at det gjør godt for meg

  1. Jeg har også mange favorittprodukter i Forever Living. Startet med salg for noen år siden også, men har roet ned dette, og nå er jeg bare min egen beste kunde! 😀 Fine produkter å gi i gave dette!

    1. Ja, jeg er også min egen beste kunde 😀 ja, kjempeflotte produkter å gi bort i gave 🙂 Skal gi bort litt i julegaver til de nærmeste! Hva er dine favorittprodukter?

      1. Har mange favoritter: Tannkremen, Deep moisturizing cream, deodoranten, MPD (ute nå, men kommer tilbake), lips, propolis, aloe vera gelly, m.fl. -)

        1. Mange av de samme som meg 🙂 Jeg drikker aloe vera hver dag, eller så er jeg glad i lipsen og propoliskremen. Brukt sonya hudpleiesettet en stund nå, og veldig fornøyd med de også. Er jo så mange gode produkter. Få jeg misliker!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *