God mandag

Categories Hverdag

Riktig god mandag! 

Her startet vi dagen veldig rolig. Jeg leverte ikke Nicklas før ca halv 9. Men det er helt greit. Det er godt med rolige dager uten stress. Bare ta livet helt med ro. Når vi kjørte til barnehagen kom det veldig nydelige rosa farger på himmelen. Jeg måtte ta bilde når jeg kom hjem igjen. Elsker solopp og nedganger. Det er så utrolig fint!

I dag har jeg ingen store planer. Det blir nok en veldig rolig dag. Bare slappe av, strikke og kanskje lese litt bok. Det er noe jeg har vært dårlig til å sette av tid til. Nemlig å lese. Det er ett av mine mål å sette av mer tid til nå i 2023.

Håper du har en nydelig nydelig start på dagen og uka! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *