Jeg er så klar!

Categories Hverdag

Nytt år betyr nytt år med nye muligheter. Er det noe jeg er flink til, så er det å følge magefølelsen. Om det er så lurt i lengden alltid er ikke sikkert, men jeg tror dette blir veldig bra. Før jul så bestemte jeg meg for å bytte network marketing selskap. Så nå har jeg sluttet med nu skin og begynt med Forever living(igjen). Jeg drev med forever living i 2014, så det begynner å bli noen år siden.

Jeg er veldig glad for å ha tatt dette valget. Noe av det jeg ønsker å ha fokus på i 2023 er helsa mi, og jeg synes forever living har en del produkter som kan hjelpe meg med dette.

I går bestilte jeg startboksen, og nå venter jeg bare spent på at det skal komme. Dette blir gøy!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *