Godt nyttår

Categories Hverdag

Riktig godt nyttår!
Jeg har storkost meg masse i jula med familien. Det har vært veldig deilig med juleferie. På nyttårsaften tok jeg og sønnen det bare rolig hjemme, men det var helt greit. Alt i alt en fantastisk jul.

Endelig er 2024 i gang. Nytt år med blanke ark. Jeg er spent på hvordan dette året vil bli. Jeg har satt meg en del mål om hva jeg ønsker å oppnå. Jeg skal hvertfall jobbe med å oppnå det. Synes det er veldig kjekt å sette meg mål, så jeg har noe å jobbe etter. Er det noe jeg brenner for, så er det personlig utvikling.

I morgen skal jeg komme i gang med treninga igjen. Det skal bli deilig!

Har du satt deg noen mål for året?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *