Mål for 2024

Categories Hverdag

2024 er godt i gang. Jeg føler meg fortsatt litt lat etter jula, men håper det snart endrer seg. Jeg har lagt mange planer, og satt meg mål for det nye året. Jeg prøver og ikke pushe meg for mye heller. For meg er det viktig å ha fokus på det jeg vil ha mer av, og prøve å kvitte/gjøre mindre av det jeg ikke vil ha i livet.

Noe av det jeg ønsker å ha fokus på i 2024:

  • Komme i gang med trening. Generelt være mer aktiv. Jeg er veldig glad i å sitte rolig å strikke osv, så jeg må komme meg mer opp av sofaen.
  • Fortsette å bruke forever living produkter fast, da jeg merker det gjør godt for meg. Skal også jobber mer aktivt med forever, da jeg har ett ønske om å bygge team og få flere faste kunder.
  • Skrive mer. Jeg har alltid vært glad i å skrive, og ønsker å sette av mer tid på dette.
  • Slutte å røyke.
  • Komme meg mer ut. Være mer sosial sammen med andre.

 

Har du satt deg noen mål for 2024? Del de gjerne med meg! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *