Jeg elsker å være kreativ

Categories Hobbyer

Nå som jeg ikke er i jobb, så får jeg mye tid til å drive med mine hobbyer. Jeg elsker å være kreativ på mange måter. Jeg liker å strikke, hekle, brodere, tegne, skrive, fotografere, bullet journaling, lese bøker og drive med diamond painting.  Jeg har gitt ut egen bok, en diktsamling. Det er jeg veldig stolt av. Synes det er veldig gøy å ha gitt ut egen bok, selv om det ble dyrt. Nå er planen at jeg kanskje skal lage min egen hjemmeside hvor jeg kan selge diverse ting jeg lager. Jeg liker å lage smykker også.

Uansett – det er gøy å ha litt å drive med. Nå kan jeg dessverre ikke strikke da. Jeg har fått senebetennelse, og det er fryktelig vondt. Skal til legen i morgen, så håper å få noe betennelsesdempende for det da.

Liker du å være kreativ? Hva liker du å drive med?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *