Jeg er sikret meg jobb uansett

Categories Hverdag

Bildet er hentet fra unsplash

For en herlig følelse! At noen har fått øynene mine opp for meg. Noen vil ansette meg.

Ikke har jeg bare fått tilbud om å testjobbe en plass, men nå har jeg også fått mulighet til å jobbe i barnehage og som personlig assistent også. Økonomisk sett, så håper jeg å få jobb der jeg skal testjobbe. Det er den jobben som er best betalt. Det jeg er litt usikker på, er om jeg kommer til å takle å være i en 100% jobb. Det er veldig lenge siden jeg har jobbet fullt. Men jeg har jo trua på at jeg vil klare det om muligheten byr seg. Det kan jo ikke skade å prøve. Hva er det verste som kan skje?

Jeg er så takknemlig. Jeg er veldig motivert til å begynne å jobbe. Nå venter jeg bare på at jeg skal få vite når jeg skal få mulighet til å testjobbe igjen. Har ikke hørt noe enda om det blir testjobbing til uka. Jeg har ikke takket nei til å jobbe i barnehage enda. Jeg var ærlig med hun som ringte at jeg måtte testjobbe i den jobben jeg har fått mulighet til først. Jeg har heller ikke takket nei som personlig assistent. Jeg tenker å reise på intervju, og at ikke skader med en prat. Kanskje kan jeg ta noen vakter i helger når jeg har barnefri, eller på tirsdager når jeg har barnefri? Jeg får se. Jeg kommer uansett også til å være ærlig med han angående den jobben jeg skal teste ut.

Det ordner seg for snille piker!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *