Min egen drømmebok

Categories Hverdag

For ett par dager siden hentet jeg en pakke med noen notatbøker. Den ene har jeg valgt å ha som en drømmebok. Hvorfor, tenker du kanskje? Jo, fordi jeg tror det er større sjanse for å oppnå noe om jeg skriver det ned. Da har jeg en egen bok hvor jeg kan drømme meg bort, og det synes jeg er så fint.

Jeg er med i en app som heter Heart Mentality, og der er jeg med i ett program som heter “Dream with heart.” Det er veldig spennende. Også er vi en fin gjeng der inne som heier og støtter hverandre.

Jeg har mange drømmer, og mye jeg har lyst til. Jeg tenker at alt er mulig. Alt til sin tid.

Noe av det jeg drømmer om:

  • Skrive flere bøker (ja, jeg har gitt ut en diktsamling tidligere)
  • Reise til Australia
  • Eie egen leilighet/eller eget hus
  • Reise rundt å holde foredrag om mobbing og psykisk helse. Dele min historie.
  • Jobbe som coach hvor jeg hjelper andre med å oppnå sine mål og drømmer. Hjelpe andre mennesker til å få mer tro på seg selv.
  • Reise rundt i Norge

Hva drømmer du om? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *