Jeg går for drømmen

Categories Hverdag, Psykisk helse

Dette med jobb er ikke enkelt, men nå har jeg bestemt meg. Uansett hva som skjer, så skal jeg nå våge å gå for drømmen. Etter at jeg slet psykisk tidligere, så har jeg lenge hatt ett stort ønske om å hjelpe og inspirere andre som sliter psykisk til å få mer tro på seg selv.

For ca ett par uker siden havnet jeg litt i kjelleren. Jeg kjente på det med å finne en jobb er vanskelig. Nå har jeg fått råd,hjelp og veiledning fra NAV om å finne jobb i ca 7 år uten noe særlig hell. Hvor lenge er det meningen at man skal holde på? Dette kjente jeg veldig på, og nå må jeg sette foten ned. Jeg tror ikke jeg er skapt til å ha noe 8-16 jobb. Kanskje er det noe psykisk som ligger bak? Jeg vet rett og slett ikke. Til uka skal jeg ha møte med NAV, så jeg håper vi sammen kan finne ut av det. Det er snakk om at vi kanskje skal reise i en samtale med fastlegen min også.

Noe jeg også har følt og kjent på er at jeg alltid havner tilbake på det at jeg skal hjelpe andre som sliter psykisk. Da er det kanskje det som er meningen at jeg skal gjøre 🙂

Uansett, drømmen er å hjelpe og inspirere andre som sliter psykisk, men jeg ønsker også å holde foredrag hvor jeg kan dele min historie. Og det skjer til høsten. Jeg har allerede booket 2 foredrag, og håper å få booket flere. Det blir spennende!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg går for drømmen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *