Vond kropp, men ellers har jeg det bra

Categories Hverdag

Kroppen min er ikke noe særlig god. Sliter en del med vond nakke, skuldre og rygg. Jeg skulle egentlig til naprapat i går, men på grunn av snøkaoset, så valgte jeg å bli hjemme. Merker at smertene går veldig opp og ned. Håper virkelig det snart gir seg, eller så får jeg ordne med ny time. Det er mye bra som skjer for tiden. Jeg har startet ett firma som heter somehjelperen hvor jeg hjelper bedrifter til å bli mer synlig på nett. Jeg hadde møte med ett firma i går. Det var veldig gøy og spennende.

På fredag som kommer skal jeg på møte med NAV. Snakke om hva som skal skje fremover i forhold til det med jobb. NAV har jo prøvd å få meg ut i jobb i ca 7 år nå. Har funnet ut at jeg helst vil jobbe for meg selv. Nå har jeg funnet ett billigere coachingutdannelse/kurs som jeg håper at NAV kan dekke for meg.

Til lørdag reiser jeg på båttur på strikkecruise Oslo-København. Det gleder jeg meg kjempemasse til. Kjenner ingen, men blir nok kjent med noen. Eller så klarer jeg meg fint uansett. Skal bli godt med husmorferie 🙂

Håper du har det bra!

 

 

 

 

 

Følg meg gjerne på instagram HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *