Jeg har startet å jobbe for meg selv

Categories Hverdag

Jeg er så utrolig glad. Endelig har jeg funnet noe jeg ønsker å drive med. For ca en måned siden opprettet jeg nytt enkeltmannsforetak, og jobber nå med å hjelpe bedrifter til å bli mer synlig på nett. Jeg elsker jo sosiale medier, og synes markedsføring er kjempespennende. Jeg har jo en del erfaring med det å lage nettsider, skrive nyhetsbrev, annonser osv, så jeg mener selv jeg har det som skal til.

Jeg er allerede i kontakt med to firmaer her på Hadeland, så det er veldig spennende! Det er bare å jobbe på! Målet er å få nok kunder til at jeg etter hvert kan leve av dette.

Sjekk gjerne ut hjemmesiden min hvis du ønsker HER.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *