På tide å ta tak i egen helse

Categories Hverdag

Nå orker jeg ikke ha det sånn her lenger. Lei av å ha lite energi og orke lite. Jeg vil ha en god helse, så jeg kan være en god utgave av meg selv. Og ikke minst en god mor til Nicklas.

I dag stumpet jeg røyken.  Nå er jeg klar for å ta bedre vare på helsa mi. Jeg har bestemt meg, og jeg er skikkelig motivert.

På onsdag var jeg på treningssenteret en tur. Tror jeg har vært støttemedlem der siden juli, og hadde første turen min der først nå. På treningssenteret møtte jeg på en PT, så jeg slo til og bestilte time. Første time med PT blir førstkommende onsdag. Det blir veldig spennende. Det blir veldig kjekt å få litt råd og veiledning. Hjelp til riktig trening som er tilpasset meg. Ja, det koster litt, men tror det absolutt er verdt det i lengden.

Dette skal jeg klare. Jeg har trua! Heia heia meg!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *